Извините, регистрация на это мероприятия уже закончилась. Вы можете выбрать другое мероприятие из нашего каталога>>
Show logo 300x200
Medium %d0%bb%d0%be%d0%b3%d0%be Бизнес-школа ITC Group

People management. Motivating the team. Effective delegation. Управление персоналом на английском языке

01 декабря 2021 02 декабря 2021
СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ:
Бэк-офис, Клиентские отношения, Генеральное руководство, Работа с персоналом, Связи с общественностью
ФОРМАТ:
Открытый
УРОВЕНЬ ПОДГОТОВКИ - INTERMEDIATE / Upper Intermediate
 
Целевая аудитория: Топ-менеджеры организаций, руководители среднего звена, линейные менеджеры.
 
Цель курса: Повысить навыки участников в области управления персоналом.
 
Задачи тренинга:
·         Выявить и улучшить личные качества необходимые для успешного руководства.
·         Грамотно руководить сотрудниками для достижения максимальных результатов.
·         Эффективно делегировать задачи.
·         Понимать мотивационные стимулы сотрудников.
ПРОГРАММА
COURSE CONTENT:
 
A general management course on how to get subordinates to do what is needed of them, to show initiative and to be proactive, and how to avoid the most common management pitfalls.
When managing the people within an organization, a manager must focus on both hiring the right people and then getting the most out of these people. New personnel must provide the organization with the best talent available that meets the needs of the business. The organization must look ahead to how a new employee can be used to their fullest. Getting the most out of an employee means a business has consistent policies and practices in place to provide its people with appropriate training and development. Employees are involved as "partners" in the business.
Probably the most important task a manager will face when dealing with the people under his direction is that of bringing out the best in them. Unlocking people potential is often seen as the key to any business's success. When an employee's talents are not channelled correctly, their behaviour can seriously compromise the success of an organization.
People Management will be an invaluable session for attendees wishing to manage better.
 
The effectiveness of the people depends on how they perform. If they are not motivated, they will not perform well and the firm will not succeed
It is a costly mistake to get lost in the false theory that more money equals happy employees.
Believing this is costing you valuable time, revenue, employees...and even threatening your own job.
Cash will always be a major factor in motivating people and a solid compensation plan is critical to attracting and keeping key personnel. But the key is that additional cash is not always the only answer and in many cases not even the best answer.
Too many bonus or commission checks get cashed, spent and forgotten just that quickly. Grocery stores and gasoline stations are among the necessary stops that seem to get in the way of using your extra cash on something special for you.
One alternative to giving commissions or bonus dollars is to give gifts through a catalog point system. Other approaches to motivating the team in the legal environment are shared and examined.
All these and more are examined in the session of Motivating The Team.
 
A course for those moving towards management positions covering how to delegate clearly and effectively, how to manage the delegation process, and how to deal with issues if things go wrong.
Constructive and honest feedback techniques are also addressed.
Delegation is one of the most important management skills. These logical rules and techniques will help you to delegate well (and will help you to help your manager when you are being delegated a task or new responsibility - delegation is a two-way process!).
Good delegation saves you time, develops you people, grooms a successor, and motivates.
Poor delegation will cause you frustration, demotivates and confuses the other person, and fails to achieve the task or purpose itself.
Hence "Effective Delegation" is a management skill that's worth improving.
 
 
Note: All our corporate training programs are customized to the clients’ requirements.
 
! Предварительная подготовка: Желательно заранее прислать наиболее острые и волнующие вопросы из тех, что будут освещаться на семинаре. Это сэкономит время и сделает семинар более практичным.
 
В стоимость входят кофе-паузы, раздаточные материалы, сертификат, др. Бесплатно содействуем в бронировании гостиницы для иногородних участников.
 
Методы и формы работы
Занятия проводятся в режиме интенсивного взаимодействия ведущего и участников. Используются работа в малых группах, мозговой штурм, наглядные материалы. В ходе последующего обсуждения участники не только наблюдают, анализируют, делают выводы и получают необходимую теоретическую информацию, объясняющую их непосредственный практический опыт, но и соотносят с помощью ведущего свой имеющийся и полученный опыт и знания.
 
Формы контроля
Во время проведения семинара участники будут выполнять различные практические задания. Будут разбираться случаи из практики.
В процессе работы предусмотрены ответы на вопросы участников, обсуждение ситуаций, возникавших у самих участников.
СТОИМОСТЬ: 29900 руб.
Контакты
КОНТАКТНОЕ ЛИЦО:
Елена Фурман
КОНТАКТНЫЙ EMAIL:
info@itctraining.ru
КОНТАКТНЫЙ ТЕЛЕФОН:
8 (800) 551-22-85
Расскажите коллегам: